Zespół Szkół Ogólnokształcących
II Liceum Ogólnokształcące w Rumi
im. Józefa Konrada Korzeniowskiego

 
   Rozpoczęcie roku szkolnego 2022/23
Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2022/2023 odbędzie się na dziedzińcu szkoły pomiędzy segmentami A i B dnia 1 września 2022r. o godz.10:00
[#2956]  jk, 22.08.2022 10:02 
   PODRĘCZNIKI 2022/23 DLA KL. I KOREKTA

 DLA KLAS PIERWSZYCH

Historia

Nowa Era

NOWA EDYCJA 2022

Poznać

przeszłość 1.

Zakres podstawowy

Marcin Pawlak, Adam Szweda

Nowa Era

NOWA EDYCJA 2022

Zrozumieć przeszłość 1.

Zakres rozszerzony

Ryszard Kulesza,

Krzysztof Kowalewski

Historia i teraźniejszość

 

 

 

...................

WOS

 

 

 

WSiP

EDYCJA 2022

Historia i teraźniejszość

Zakres podstawowy

 

Izabella Modzelewska - Rysak

Leszek Rysak

Karol Wilczyński

Adam Cisek

 

Wiedza i społeczeństwo

Nowa Era

NOWA EDYCJA 2022

W centrum uwagi 1.

Zakres rozszerzony

Arkadiusz Janicki,

Jerzy Komorowski,

Arkadiusz Peisert

Chemia

Nowa Era

NOWA EDYCJA 2022

To jest chemia 1. Podręcznik. Zakres podstawowy

 

Romuald Hassa,

Aleksandra Mrzigod,

Janusz Mrzigod

Nowa Era

NOWA EDYCJA 2022

 

To jest chemia 1. Chemia ogólna

i nieorganiczna. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego

i technikum. Zakres rozszerzony.

 

Maria Litwin,

Szarlota  Styka - Wlazło,

J. Szymońska

[#2953]  am, 10.08.2022 12:32 
   LISTA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO KLAS PIERWSZYCH II LO W RUMI

 

 

 

Lista uczniów

 

 

przyjętych do klas I

II Liceum Ogólnokształcącego

w Rumi

w roku szkolnym 2022/2023

Jednocześnie informuję, że najniższa liczba punktów uczniów przyjętych wynosi:

  •  w klasie I a – 77,1 p.
  •  w klasie I b – 48,8 p.
  • w klasie I c – 60,7 p. 

 

 

Klasa I A psychologiczno - pedagogiczna

 

 

Lp.

Nazwisko i imię ucznia

1

Bielińska Kamila

2

Bielińska Martyna

3

Czaplicka Julia

4

Deja Oliwia

5

Falkowska Emilia

6

Gliszczyński Andrzej

7

Kaniasta Nikola

8

Kavalionak Daniil

9

Kiełczyński Grzegorz

10

Korobczyc Wiktoria

11

Kosznik Anna

12

Kubicki Jakuba

13

Kuczewski Kajetan

14

Kuriata Andrzej

15

Michoń Hanna

16

Mielewczyk Amelia

17

Mueller Bogumiła

18

Nadolna Aleksandra

19

Pahayahay Christine Jade

20

Pastwa Daria

21

Plichta Laura

22

Płotka Przemyslaw

23

Polyvoda Veronika

24

Rathnów Nadia

25

Rózga Barbara

26

Skibiński Alex

27

Stewa Dominika

28

Stromska Oktawia

29

Strońska Alicja

30

Zadurska Natalia

31

Zakrzewska Alicja

32

Zalewska Julia

33

Zdziaszek Julia

34

Zinkel Tobiasz

 

Klasa I B sportowo – obronna

 

Lp.

Nazwisko i imię ucznia

1

Borowiecki Szymon

2

Brzuchalski Bartosz

3

Budkowski Wojciech

4

Chopko Nikita

5

Dampc Wiktor

6

Felisiak Maja

7

Gibała Nikodem

8

Gorzelak Kacper

9

Hebel Sandra

10

Jagiełło Iga

11

Jakimczuk Sandra

12

Janiak Dawid

13

Kapiszewska Nicola

14

Kapiszewska Vanessa

15

Khliuniev Dmytro

16

Kozikowski Kacper

17

Lesner Karolina

18

Migga Szymon

19

Miszka Fabian

20

Mrzygłód Kinga

21

Niklasiński Mateusz

22

Pieńkowski Igor

23

Piotrowski Krystian

24

Piórkowski Daniel

25

Ploc Nikodem

26

Sekścińska Marta

27

Sikora Dawid

28

Strońska Zuzanna

29

Śmigiel Alan

30

Świrska Magdalena

31

Tałaj Szymon

32

Wenta Zachariasz

33

Wieczorek Oliwia

34

Wyganowski Maksym

 

 

Klasa I C prawno – administracyjna

 

Lp.

Nazwisko i imię ucznia

1

Borawska Julia

2

Ciosek Konrad

3

Ciskowska Martyna

4

Czarnecki Jeremiasz

5

Dalecki Antoni

6

Dobrzyński Jakub

7

Ehrlich-Skierka Wiktoria

8

Falkowska Natalia

9

Fitek Alicja

10

Hnot Nataliia

11

Jackiewicz Joanna

12

Jakubowicz Ziemowit

13

Jeżewska Paulina

14

Kleba Julia

15

Kobyliński Maciej

16

Kobyliński Mateusz

17

Koczkodaj Konrad

18

Kostecka Dominika

19

Lutsenko Tetiana

20

Łęgowska Julia

21

Łysiak Zuzanna

22

Melzer Nikola

23

Morawska Malena

24

Nowak Bartłomiej

25

Piłkowska Aleksandra

26

Regliński Szymon

27

Romanowska Maria

28

Solak Arkadiusz

29

Steinka Paulina

30

Suslova Sofiia

31

Twork Adrian

32

Usdrowska Oliwia

33

Wcisłek Natalia

34

Zwiefka Natalia

 

 

 

[#2952]  am, 29.07.2022 09:21 
   Lista kandydatów zakwalifikowanych do II LO w Rumi na rok szk. 2022/2023

Lista  kandydatów zakwalifikowanych do klas I

II Liceum Ogólnokształcącego w Rumi

rok szkolny 2022/2023

 

Lp.

Nazwisko i imię kandydata

1

Adamczyk Paulina

2

Adamska Zuzanna

3

Bomba Agata

4

Borowiecki Szymon Bartłomiej

5

Budkowski Wojciech

6

Burchardt Oskar

7

Chopko Nikita

8

Ciskowska Martyna

9

Dalecki Antoni

10

Dampc Wiktor

11

Deruniec Hanna Marta

12

Drewczyńska Natalia Anna

13

Falkowska Natalia

14

Górecki Marcin

15

Grygo Aleksandra

16

Hnot Nataliia

17

Itrych Aleksander

18

Jackiewicz Joanna

19

Jakubowicz Ziemowit

20

Kąkol Wiktoria

21

Khliuniev Dmytro

22

Kobyliński Maciej

23

Kobyliński Mateusz

24

Kolano Karol Mieszko

25

Kos Weronika

26

Kosikowski Patryk

27

Kosobudzka Oliwia

28

Kosznik Anna

29

Kowalewski Tymon

30

Kozikowski Kacper

31

Kubicki Jakuba Wiesław

32

Kuczewski Kajetan

33

Lademann Wiktoria

34

Lange Jakub

35

Lutsenko Tetiana

36

Łaga Tomasz

37

Łącki Łukasz

38

Łukian Ewa

39

Łysiak Zuzanna

40

Łysoń Łucja

41

Maciborko Amelia

42

Marjańska Laura

43

Melzer Nikola

44

Michoń Hanna

45

Mielewczyk Amelia

46

Migga Szymon

47

Nadolna Aleksandra

48

Niklasiński Mateusz

49

Nowak Bartłomiej

50

Olender Maja

51

Osak Maksymilian

52

Pahayahay Christine Jade

53

Piłkowska Aleksandra

54

Pioch Lena

55

Piotrowski Krystian

56

Piórkowski Daniel Sebastian

57

Ploc Nikodem

58

Płotka Przemyslaw

59

Polyvoda Veronika

60

Pradiuk Wiktoria

61

Regliński Szymon

62

Reszczyński Jakub

63

Rumian Tymon

64

Sekścińska Marta

65

Sikora Dawid

66

Skibiński Alex

67

Skrzypiec Aleksander

68

Sobolewska Laura

69

Solak Arkadiusz

70

Steinka Paulina

71

Stewa Dominika

72

Stromska Oktawia

73

Szurowski Mateusz

74

Tałaj Szymon

75

Trzmielewski Adam

76

Turała Iga

77

Twork Adrian

78

Usdrowska Oliwia

79

Wajdzik Natalia

80

Wądrzyk Mateusz

81

Wenta Dawid

82

Wittki Milan

83

Wojciechowska Agata

84

Wojciechowska Oliwia

85

Wrzaszcz Maja

86

Wyganowski Maksym

87

Zadurska Natalia

88

Zajda Zuzanna

89

Zalewska Julia

90

Żelechowski Oliwier

 

Za Komisję Rekrutacyjną

Przewodnicząca Karina Hoła

 

[#2949]  am, 19.07.2022 11:10 
   Lista rezerwowa

Lista rezerwowa

Lp.

Nazwisko i imię

1

Biedrzycka Zuzanna

2

Bielińska Kamila

3

Bielińska Martyna

4

Błaszczyk Nikodem

5

Brzuchalski Bartosz

6

Czaplicka Julia

7

Czarnecki Jeremiasz

8

Czarnowska Julia

9

Dąbrowski Wiktor

10

Deja Oliwia

11

Dobrzyński Jakub

12

Dominik Maja

13

Ehrlich-Skierka Wiktoria

14

Falkowska Emilia

15

Fitek Alicja Ewa

16

Gibała Nikodem

17

Gliszczyński Andrzej

18

Gojkowska Maja

19

Gończ Norbert Rafał

20

Gorzelak Kacper Tomasz

21

Hebel Sandra

22

Hirsz Natalia

23

Jagiełło Iga

24

Jakimczuk Sandra

25

Jakubiak Maciej

26

Jesiołowski Dominik

27

Jeżewska Paulina

28

Kamińska Kinga

29

Kaniasta Nikola Wiktoria

30

Kankowska Oliwia

31

Kapiszewska Nicola

32

Kapiszewska Vanessa

33

Kasperek Milena

34

Kavalionak Daniil

35

Kiełczyński Grzegorz

36

Kleba Julia

37

Kloka Maja

38

Kocoń Kamil

39

Koczkodaj Konrad

40

Korobczyc Wiktoria Beata

41

Kowalówka Amelia

42

Kreft Maciej

43

Kuriata Andrzej

44

Kwaśniewska Amelia

45

Kwiatkowski Igor

46

Lesner Karolina

47

Mesinger Wiktoria Maria

48

Mitrus Mariusz

49

Morawska Malena

50

Nadworna Zuzanna

51

Niewiadomska Zuzanna

52

Pastwa Daria Jadwiga

53

Perska Justyna

54

Pieńkowski Igor

55

Plichta Laura

56

Pniewski Szymon

57

Popiołek Zuzanna

58

Rathnów Nadia

59

Reszka Izabela

60

Roszkowska Roksana

61

Rózga Barbara

62

Rybarczyk Piotr

63

Strońska Alicja

64

Strońska Zuzanna

65

Szamocki Kacper

66

Szczepański Damian

67

Szlas Marcel

68

Szmidt Amelia

69

Tamessar Tara

70

Velićkaite Aleksander

71

Wcisłek Natalia

72

Wenta Zachariasz

73

Wieczorek Oliwia

74

Zakrzewska Alicja

75

Zdziaszek Julia

76

Zwiefka Natalia Kinga

77

Żurawska Oliwia

Za Komisję Rekrutacyjną

Przewodnicząca Karina Hoła

[#2950]  am, 18.07.2022 11:42 
   Informacja

Warunkiem przyjęcia do szkoły jest potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia i przedłożenie oryginału świadectwa ukończenia szkoły oraz oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego do godz. 1500 dnia 28 lipca 2022 r.

Jednocześnie informuję, że najniższa liczba punktów kandydata zakwalifikowanego wynosi:

·       w klasie I a – 103,3 p.

·       w klasie I b – 77,7 p.

·       w klasie I c – 80,4 p.

Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych do szkoły z podziałem na klasy nastąpi do godz. 14.00 dn.  29 lipca 2022 r.

 

 

Dokumenty niezbędne do przyjęcia ucznia

 

  •  wniosek
  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
  • oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
  • karta zdrowia
  • kopia aktu urodzenia
  • 2 zdjęcia legitymacyjne
  • dla uczniów klasy sportowo – obronnej – zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zwiększonej liczby godzin wychowania fizycznego 

 

Brakujące dokumenty proszę dostarczyć przed rozpoczęciem roku szkolnego. 

 

[#2951]  am, 17.07.2022 11:54 
   REKRUTACJA DO KLAS I W ROKU SZK. 2022/23

ZASADY REKRUTACJI DO KLAS PIERWSZYCH


II  Liceum Ogólnokształcącego im. J. K. Korzeniowskiego w Rumi
w roku szkolnym 2022/2023

dla kandydatów będących absolwentami klas ósmych szkoły podstawowej  

Na podstawie:

  • Ustawa   z   dnia   14   grudnia   2016   r.   Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378 oraz 2021 r. poz. 4)
  • Ustawa   z   dnia   14   grudnia   2016   r.   Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1287))
  • Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r. poz. 1327 oraz z 2021 r. poz. 4)
  • Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół i placówek i centrów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1737)
  • Na podstawie  § 11b ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.)

 

 

W roku szkolnym 2022/2023 powołuje się trzy klasy:

 

Klasa  I a

 o profilu psychologiczno – pedagogicznym 

pod opieką Uniwersytetu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej wydział zamiejscowy

w Sopocie

  • przedmioty rozszerzone  grupa I jeden do wyboru przez ucznia: język polski lub wiedza o społeczeństwie
  • przedmioty rozszerzone grupa II jeden do wyboru przez ucznia: j. angielski,  j. niemiecki, historia,  geografia, biologia, chemia, fizyka, matematyka, informatyka
  • przedmiot uzupełniający: edukacja psychologiczno - pedagogiczna,
  • język nowożytny: j. angielski, j. niemiecki,
  • przedmiot dodatkowy: samorząd terytorialny w Polsce – innowacja pedagogiczna
  • praktyki pedagogiczne w klasach przedszkolnych i edukacji wczesnoszkolnej Szkoły Podstawowej Nr 9 w Rumi oraz placówkach przedszkolnych na terenie Rumi

Profil przygotowuje między innymi do podjęcia studiów z zakresu nauk humanistycznych, psychologiczno-pedagogicznych, socjologii.

 

Klasa I b

o profilu sportowo – obronnym

pod patronatem Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

  • przedmioty rozszerzone  grupa I jeden do wyboru przez ucznia: język polski lub wiedza o społeczeństwie
  • przedmioty rozszerzone grupa II jeden do wyboru przez ucznia: j. angielski,  j. niemiecki, historia,  geografia, biologia, chemia, fizyka, matematyka, informatyka
  • przedmiot uzupełniający: bezpieczeństwo publiczne
  • przedmiot dodatkowy: nautyka z elementami nawigacji lub fizyka doświadczalna
  • język nowożytny: j. angielski, j. niemiecki,
  • 10 godzin wychowania fizycznego przy realizacji programu innowacyjnego w następujących sekcjach sportowych:
  • - sekcja lekkoatletyki terenowej

    - sekcja pływania

    - sekcja rugby/karate

    - sekcja sportów obronnych

  • zajęcia na strzelnicy, symulatorach Akademii Marynarki Wojennej, zajęcia terenowe
  • możliwość uzyskania patentu i licencji strzeleckiej

Profil przygotowuje między innymi do podjęcia studiów na uczelniach wojskowych i cywilnych  w tym Akademii Marynarki Wojennej,  na Uniwersytecie Morskimj. W ramach współpracy z  uczelniami uczniowie mogą kontynuować  naukę na wydziałach: mechanicznym, nawigacyjnym, zarządzania przedsiębiorstwem, logistyki i handlu morskiego oraz wielu innych.

 

Klasa I c

o profilu prawno - administracyjnym 

pod patronatem Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

  • przedmioty rozszerzone  grupa I jeden do wyboru przez ucznia: język polski lub wiedza o społeczeństwie
  • przedmioty rozszerzone grupa II jeden do wyboru przez ucznia: j. angielski,  j. niemiecki, historia,  geografia, biologia, chemia, fizyka, matematyka, informatyka
  • przedmiot uzupełniający: encyklopedia prawa
  • przedmioty dodatkowe: samorząd terytorialny w Polsce – innowacja pedagogiczna
  • język nowożytny:  j. angielski, j. niemiecki

Profil przygotowuje między innymi do studiów na kierunkach prawo, administracja, zarządzanie, nauki społeczne, politologia.  

INFORMACJE DODATKOWE

 

1.    Zajęcia wychowania fizycznego w klasach o profilu psychologiczno – pedagogicznym i prawno - administracyjnym realizowane są w formie zajęć fakultatywnych do wyboru w wymiarze dwóch godzin oraz jednej godziny zajęć w systemie klasowo – lekcyjnym; w ramach zajęć fakultatywnych do wyboru:

  • sztuki walki i podstaw samoobrony
  • gry zespołowe
  • pływalnia
  • taniec

2.      Języki obce nowożytne tj. język angielski i niemiecki realizowane są na poziomie podstawowym w czteroletnim cyklu nauczania. Przy podziale na grupy uwzględnia się stopień zaawansowania znajomości języka.

3.  Dodatkowe zajęcia akademickie prowadzone w formie wykładów, laboratoriów i praktycznych ćwiczeń na symulatorach ułatwiają przygotowanie do egzaminu maturalnego, pozwalają wykorzystać nabyte umiejętności w życiu codziennym i umożliwiają studiowanie na Uniwersytecie Morskim np. na  wydziale nawigacyjnym lub mechanicznym realizowane na terenie Uniwersytetu Morskiego lub w szkole: 

 Samorząd terytorialny w Polsce

(klasa o profilu psychologiczno – pedagogicznym i prawno - administracyjnym) – realizowane treści:

  • zasady funkcjonowania demokracji w Polsce
  • prawa i obowiązki obywatelskie
  • podział administracyjny Polski
  • struktura samorządu terytorialnego i sposób jego wybierania
  • zadania samorządu terytorialnego wobec obywateli ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania środków Unii Europejskiej

  

 

Nautyka z elementami nawigacji

 

(do wyboru dla klasy o profilu sportowo – obronnym) – zajęcia oferują:

 

  • wiedzę związaną z szeroko rozumianą nawigacją morską i bezpieczeństwem żeglugi
  • poznanie  kartograficzno-geodezyjnych podstaw nawigacji morskiej
  • dokonywanie obliczeń nawigacyjnych poprzez planowanie podróży, poznanie wykorzystania systemów map elektronicznych
  • korzystanie z urządzeń i systemów nawigacyjnych
  • rozszerzanie wiedzy informatycznej
  • poznanie międzynarodowego prawa drogi morskiej

 

 

  Fizyka doświadczalna

(do wyboru dla klasy o profilu sportowo – obronnym) - na zajęciach fizyki doświadczalnej młodzież:

  • zapoznaje się z podstawowymi przyrządami pomiarowymi
  • samodzielnie wykonuje doświadczenia w pracowni fizycznej
  • uczy się zasad bezpieczeństwa, a także metodyki pomiarowej
  • zapoznaje się z wykorzystaniem wybranych aplikacji do opracowania wyników pomiarów
  • uczy się planowania doświadczeń, sporządzania i analizy wykresów oraz odczytywania istotnych informacji
  • poznaje podstawowe zjawiska fizyczne i sposoby wyznaczania stałych fizycznych
  • zdobywa elementarne doświadczenie w pracy z przyrządami pomiarowymi   

  

 

WYMAGANE DOKUMENTY ORAZ ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

 

§ 1

Kandydat II LO w Rumi składa komplet wymaganych dokumentów:

  1.  wniosek, w którym dokonuje wyboru dwóch przedmiotów realizowanych w zakresie rozszerzonym w ciągu czterech lat nauki w liceum. W związku z tym prosimy o przemyślane i odpowiedzialne wybory, gdyż nie będzie możliwości zmiany przedmiotów po zatwierdzeniu grup.
  2.  karta informacyjna o kandydacie
  3. poświadczona kopia zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty
  4. poświadczonakopia świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
  5. dwie fotografie
  6. inne dokumenty posiadane przez ucznia np. zaświadczenie o dysfunkcji, wydane przez zespół orzekający działający w publicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej w przypadku kandydatów niepełnosprawnych
  7. dokumenty potwierdzające osiągnięcia szkolne punktowane w rekrutacji
  8.  zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty olimpiad lub konkursów
  9. kserokopia lub odpis aktu urodzenia
  10. kandydat do klasy sportowo-obronnej dołącza dodatkowo zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do nauki w tego typu klasie. 

 

 

§ 2

1. O przyjęciu kandydata do klasy decyduje suma punktów, której składnikami są punkty uzyskane w wyniku egzaminu ósmoklasisty (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100). Wyniki egzaminu wyrażone w skali procentowej dla zadań z zakresu:

  • języka polskiego
  • matematyki

   przelicza się na punkty według zasady: wynik procentowy z ww. przedmiotów mnoży się przez 0,35

 

  • języka obcego nowożytnego na poziomie podstawowym

  przelicza się na punkty według zasady: wynik procentowy z przedmiotu mnoży się przez 0,3.

 

 

 

2.   Punkty pochodzące z przeliczenia ocen uzyskanych na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej z czterech obowiązkowych zajęć edukacyjnych (max 72 punkty):

  • języka polskiego
  • języka obcego (język angielski lub język niemiecki)
  • matematyki 
  • wskazanego przez ucznia czwartego przedmiotu:

- do klasy I a o profilu psychologiczno – pedagogicznym – historii

- do klasy I b o profilu sportowo – obronnym – fizyki lub geografii

- do klasy I c o profilu prawno – administracyjnym – wiedzy o społeczeństwie

 

3.    Sposób przeliczania na punkty ocen z każdego z czterech obowiązkowych zajęć edukacyjnych: 

 

  • celujący - 18 punktów                      
  • bardzo dobry - 17 punktów              
  • dobry - 14 punktów                          
  • dostateczny - 8 punktów
  • dopuszczający - 2 punkty

 

 

4.    Za inne osiągnięcia wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej kandydat może uzyskać:

 

a.       za ukończenie szkoły podstawowej z wyróżnieniem – 7 punktów,

b.       za udział w konkursach o zasięgu ponadwojewódzkim organizowanych przez kuratora oświaty i uzyskanie tytułu:

  • finalisty konkursu przedmiotowego – 10 punktów,
  • laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 7 punktów,
  • finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów;

c.       uzyskanie w konkursach o zasięgu międzynarodowym lub ogólnopolskim:

  • tytułu finalisty konkursu z przedmiotu – 10 punktów,
  • tytułu laureata turnieju z przedmiotu – 4 punkty,
  • tytułu finalisty turnieju z przedmiotu – 3 punkty;

 

d. uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu wojewódzkim organizowanym przez kuratora oświaty:

 

  • dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego – 10 punktów,
  • dwóch lub więcej tytułów laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 7 punktów,
  • dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów,
  • tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – 7 punktów,
  • tytułu laureatakonkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów,
  • tytułu finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 3 punkty;


e. uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem albo turniejem, o zasięgu ponadwojewódzkim lub wojewódzkim:

 

  • dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu z przedmiotu – 10 punktów,
  • dwóch lub więcej tytułów laureata turnieju z przedmiotu – 7 punktów,
  • dwóch lub więcej tytułów finalisty turnieju z przedmiotu – 5 punktów,
  • tytułu finalisty konkursu z przedmiotu – 7 punktów,
  • tytułu laureata turnieju z przedmiotu – 3 punkty,
  • tytułu finalisty turnieju z przedmiotu – 2 punkty;

 

f. uzyskanie wysokiego miejsca w zawodach wiedzy innych niż wymienione, artystycznych lub sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, na szczeblu:

 

  • międzynarodowym – 4 punkty,
  • krajowym – 3 punkty,
  • wojewódzkim – 2 punkty,
  • powiatowym – 1 punkt;

g. osiągnięcia w zakresie aktywności społecznej, w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu – 3 punkty.

h. w przypadku, gdy kandydat ma więcej, niż jedno szczególne osiągnięcie z takich samych zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, przyznaje się jednorazowo punkty za najwyższe osiągnięcie, maksymalnie 18.

 

Sumuje się liczbę punktów uzyskanych za osiągnięcia wymienione w podpunktach a, b, c, d, e, f, g, h przy czym w podpunktach b i c wybiera się najważniejsze osiągnięcie.

 

 5. Podział kandydatów na klasy nastąpi w oparciu o deklaracje zawarte we wnioskach do szkoły oraz możliwości organizacyjne szkoły.

 

§ 3

1.    Laureaci i finaliści ogólnopolskich olimpiad przedmiotowych oraz laureaci konkursów przedmiotowych o zasięgu wojewódzkim i ponadwojewódzkim, których program obejmuje w całości lub poszerza treści podstawy programowej co najmniej jednego przedmiotu, przyjmowani są do szkoły niezależnie od kryteriów.

 

 

2.  W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub dysponowania wolnymi miejscami w ramach postępowania uzupełniającego brane będą pod uwagę następujące kryteria:

  • wielodzietność rodziny kandydata
  • niepełnosprawność kandydata
  • niepełna rodzina kandydata
  • objęcie kandydata pieczą zastępczą.  

 

 

  • § 4

     

    Terminy postepowania rekrutacyjnego, terminy składania dokumentów do klas pierwszych na rok szkolny 2022/2023

     

     



    Lp.

    Rodzaj czynności

    Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

    1.

    Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna) potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

    od 16 maja 2022 r.

    do 20 czerwca 2022 r.

    do godz. 15.00

    2.

    Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły            ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz zmiana przez  kandydata wniosku o przyjęcie, w tym zamiana szkół do których kandyduje

    od 24 czerwca 2022 r.

    do 13 lipca 2022 r.

    do godz. 15.00

    3.

    Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

    do 13 lipca 2022 r.

    4.

    Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym ustalonych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) okoliczności wskazanych w oświadczeniach.

    do 20 lipca 2022 r.

    5.

    Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów  zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.

    21 lipca 2022 r.

    6.

    Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do skoły ponadpodstawowej.  

    od  22 lipca 2022 r.

    do 28 lipca 2022 r.

    do godz. 15.00



    7.

    Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

    29 lipca 2022 r.

    do godz. 14.00

    8.

    Poinformowanie przez dyrektora szkoły ponadpodstawowej kuratora oświaty o liczbie wolnych miejsc w szkole.  

    29 lipca 2022 r.

    9.

    Opublikowanie przez właściwego Kuratora oświaty informacji o liczbie wolnych miejsc w szkołach ponadpodstawowych     

    do 1 sierpnia 2022 r.

     

     § 5

     

Uczniowie, którzy nie zostali przyjęci do szkoły w pierwszym terminie, starając się o przyjęcie 

do szkoły w terminie uzupełniającym; posługują się wyłącznie oryginałami świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty oraz kartą informacyjną na temat kandydata.

 

 

§ 6

 

1. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza Szkolna Komisja Rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły.

2. Do zadań Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej należy:

  • weryfikacja spełniania przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę podczas postępowania rekrutacyjnego
  • ogłoszenie listy kandydatów przyjętych do szkoły
  • ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy przyjętych do szkoły
  • sporządzenie protokołu z postępowania rekrutacyjnego

 

§ 7

 

Dyrektor szkoły rozpatruje odwołania od wyników rekrutacji w ciągu trzech dni od ich złożenia.

 

 

 

Dyrektor szkoły

mgr Lucyna Oglęcka

 

 

 

[#2570]  am, 23.06.2022 10:28 
   Zakończenie roku szkolnego

II

Sukcesy i osiągnięcia uczniów naszego liceum

w roku szkolnym 2021/2022

 

 

Uczniowie naszego liceum, jak co roku brali udział w konkursach, olimpiadach, pracowali przy realizacji wielu projektów oraz na rzecz Wolontariatu. Ten rok obfitował także w liczne sukcesy sportowe. Dziś odbyło się uroczyste rozdanie świadectw, nagród za bardzo dobre wyniki w nauce, nagród za osiągnięcia w sporcie oraz stypendiów o charakterze motywacyjnym uczniom za bardzo dobre wyniki w nauce, wysoką frekwencję, reprezentowanie szkoły w konkursach, pracę na rzecz szkoły i szczególne osiągnięcia. Po części wspólnej odbyło się pożegnanie z wychowawcami w gronie klasowym. Tradycją liceum są wręczane klasom puchary przechodnie. Oba puchary, za najlepsze wyniki i wysoką frekwencję, trafiły do klasy III a. Wszystkim serdecznie gratulujemy i życzymy bezpiecznych wakacji.

 

 

Przejdź do galerii  pożegnanie 2

 

Przejdź do galerii  pożegnanie 3

 

Przejdź do galerii  pożegnanie 4

 

[#2936]  am, 23.06.2022 10:16 
   Konkursy i osiągnięcia w roku szkolnym 2021/2022

Konkursy i osiągnięcia w roku szkolnym 2021/2022

 

 

LP

 

Konkurs

 

Uczniowie

 

Lokata

 

Opiekunowie

1.

Zawody sportowe -    „Licealiada”

- sztafetowe biegi przełajowe

- piłka ręczna dziewcząt

- Futsal chłopców 

„Powiatowa Licealiada”

- w piłce siatkowej dziewcząt

uczniowie klas sportowo - obronnych

udział

 

 

 

IV m. w powiecie wejherowskim

 

Alina Treder,

Joanna Głąb
Paweł Maciejewski

Piotr Zarębski

 

2.

43. Olimpiada Języka Niemieckiego

 

Julia Baldauf kl. 3 f

 

 udział

Patrycja Jasińska

3.

III Edycja Ogólnopolskiego Konkursu dla młodzieży ze szkół ponadpodstawowych oraz studentów „Polskie Serce Pękło. Katyń 1940”

 

Zuzanna Obłoza kl. I c

Wiktoria Klawon kl. 2 b

udział

Krzysztof Murawski

4.

„Quiz wiedzy o Niemczech –Wer weiß?”
organizowany przez Centrum Herdera

Kalina Sikorska kl. 3 a

Patrycja Wiśniewska kl. 3 a

udział

Marta Bartoszewska

Patrycja Jasińska

5.

XXI Ogólnopolski Turniej Reportażu im. Wandy Dybalskiej“

Nikola Dąbrowska kl. 3 a

w toku

Dorota Dubiel-Stojek
Joanna Kurkowska

6.

„Rożewicz w oczach młodych Pomorzan”  Wojewódzki Konkurs Interdyscyplinarny

  

Agnieszka Bocho kl. 3 a

Nikola Dabrowska kl. 3 a

Udział

III miejsce

 

Joanna Kurkowska

Dorota Dubiel - Stojek

7.

Niepodległościowa pocztówka”

konkurs historyczny

uczniowie

udział

Krzysztof Murawski
Maciej Klamrowski

8.

VI Wojewódzkiego Konkurs „Wiedza o Regionie”

 

 

Paulina Kankowska 2 c

 

 

udział w finale

Julia Gajdzis

 

 

9.

Zwolnieni z teorii – projekt Sztuka przekazów - Olimpiada

Aleksandra Jóskowska kl. 3 f

Dominika Stenka kl. 3 f

Magdalena Ligęzińska kl. 3 f

Maria Ligęzińska kl. 3 f

Międzynarodowy Certyfikat z zarządzania

Patrycja Jasińska,

Agnieszka Wilkanowska - Szczęsna

 

 

10.

Ogólnopolski Konkurs Literacki im. Bolesława Prusa

Karolina Szewczyk kl. 3 a

Zuzanna Pranga kl. 2 a

 

Dorota Dubiel - Stojek

11.

Wojewódzki Konkurs Interdyscyplinarny o Złote Pióro Prezydenta Miasta Sopotu

Nikola Dąbrowska kl. 3 a

 

Dorota Dubiel - Stojek

12.

Powiatowy Konkurs promujący Dzień Ziemi” Ocalmy Ziemię”

Julia Kulikowska kl. 2 a

wyróżnienie

Halina Klajnszmit

13.

Liga Języka Niemieckiego

uczniowie

udział

Marta Bartoszewska
Patrycja Jasińska

Katarzyna Jungiewicz

[#2937]  am, 22.06.2022 10:46 
   Opłaty za posiłki w miesiącu czerwcu i godziny wydawania posiłków

 

OPŁATY ZA POSIŁKI W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W RUMI, UL. STOCZNIOWCÓW 6.

Od 1 kwietnia b. r. zmianie uległa cena posiłków. Wpłat za posiłki za miesiąc czerwiec proszę dokonywać do 25 maja b. r. wyłącznie przelewem na rachunek bankowy:

 

Bank Millenium       47 1160 2202 0000 0005 0542 9904

  tytułem: nazwisko, imię dziecka, klasa np. II A lub LO     

 

  • Cena obiadu   4,50 zł.
  • Cena całodziennego wyżywienia   9,30 zł.
  • II śniadanie         2,70 zł.
  • Obiad                  4,50 zł.
  • Podwieczorek     2,10 zł.

 

 

Szkoła

Posiłki

Kwota do zapłaty

 

Szkoła Podstawowa Nr 9

II Liceum Ogólnokształcące

 

 

Obiady za czerwiec 2022 r.

 

15 dni  x  4,50 = 67,50 zł.

Godzina wydawania posiłków dla uczniów LO: 12. 30 

 

 Sporządził:

Intendent

Krystyna Makowska

 

 

[#2776]  am, 29.05.2022 14:17 


27.02.2023
© Copyright by ZSO --- 2013 --- All rights reserved
Strony ZSO Rumia używają ciasteczek (cookies). Korzystając ze stron wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.
2.517.710  
stat4u
3,71875